إلى المتابعين الكرام

يمكن لكم التواصل معنا عن طريق الكتابة في أي مربع للتعليقات ، ونعدكم بأن ننشر ما هو مناسب من التعليقات لاثراء هذه المدونة بكل ما هو جيد وجديد .

الثلاثاء، 6 أبريل 2010

حبيبتي مدرسة الفارسي ( تأليف علاء عبد العليم )

من جوا قلبي وبأعلى حسي ... باقولها وانا واثقة من نفسي
لو خيروني بين المدارس ... مااقولش غير مدرسة الفارسي
******
بين الزهور أجمل زهرة ... صغيــّرة لكن ظاهرة
كأنها حضن الاسرة ...ما خافش فيها على نفسي
****
فيها النظام فيها نظافة ...فيها العلوم فيها ثقافة
فيها الفنون فيها صحافة... وفيها كل اللي ف نفسي
****
فيها الأدب فيها الأخلاق... أهم من كل الاشياء
وقبل كراستي ودرسي ... حبيبتي مدرسة الفارسي

هناك 4 تعليقات:

  1. فرحانه اكيد وفخوره..بمدرستى الحلوه الاموره..بحبك انتى ياعسوله..وانا فيكى اكيد شطوره..لكن مش مغروره..واشهد للعالم كله انك مش دكتاتوره...ده انتى كلك حنان..وكل ركن فيكى دايما مليان امان..هفضل طول عمرى فكراكى مهما فات الزمان..وبدعى ربنا يحميكى فى كل وقت اذان.

    "امنيه"

    ردحذف
  2. انا تقى لو سمحتم ممكن اعرف نتيجة المسابقة امتى؟??????؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  3. هاى انا ميرنا الى فى اولى اعدادى ممكن اعرف المدارس امتى

    ردحذف
  4. تسلم إيدك كلام جميل وإحساس صادة وانتماء واضح

    ردحذف