إلى المتابعين الكرام

يمكن لكم التواصل معنا عن طريق الكتابة في أي مربع للتعليقات ، ونعدكم بأن ننشر ما هو مناسب من التعليقات لاثراء هذه المدونة بكل ما هو جيد وجديد .

الثلاثاء، 23 فبراير 2010


بسم الله الرحمن الرحيم إنه في يوم24/2/2010 تم انشاء المدونة ونتمنى من الله التوفيق

هناك تعليق واحد:

  1. ياحبيبتى انا حبيتك..من اول يوم وهويتك..ومفيش لحظه فيها نسيتك..على طول انتى فى بالى..ودايما اسمك على لسانى..مفيش حاجه منها حرمانى..ومليانه طموح وامانى..وبالخير دايما فكرانى..اكيد كلكواعارفين..انا بتكلم على مين..مدرستى عبدالرحمن..مدرسه المتفوقين..وصفها مستحيل..لانها شىء جميل..وفى قلبى ملهاش بديل..بحبك انا قولتها..وكل حاجه فيكى عشقتها..بحياتى وروحى افديكى..بجد وانا قدها..ما انا الشجاعه منك اتعلمتها..مدرستى ياناس وبحبها..ومهما شوفت وهشوف عمرى ماهلاقى زيها.(طالبه شطوره بس مش مغروره)
    (امنيه)

    ردحذف